18/04/2015/ CAVE COVA / ALCOY / – COMUNICAT DE PREMSA ASSOCIACIONS DE VEINS D’ALCOI ESCOLA VEÏNAL CAVE-COVA

COMUNICAT DE PREMSA ASSOCIACIONS DE VEINS D’ALCOI

ESCOLA VEÏNAL CAVE-COVA

Les següents Associacions de Veïns d’Alcoi, BATOI, STA ROSA-LA MISTERA, ENSANTXE-BENISSAIDO, EL CENTRE, ELS CLOTS I ZONA NORD, manifesten que ha concluit amb èxit la 1ª ESCOLA VEINAL A ALCOI organitzada per Cave Cova i en la que han participat 27 persones de diferents entitats incloent associacions de Cocentaina i Ibi. Aquesta escola veïnal ha consistit en 4 sessions molt profitoses en les que s’ha parlat de “Com fer-se entendre a través de la Comunicació” en 2 sessions impartides per la psicòloga Jero Teruel, “Implicació veïnal en els plans d’urbanisme” impartida per l’arquitecte Jorge Gil i un “Mòdul Jurídic Teòric-Pràctic” impartit per l’advocat Luis Alventosa.

Aquesta escola ens ha servit per a estar informats i formats i continuar treballant assegurant que les persones que composem les Associacions de Veïns estem formades; en el dia d’avui s’ha realitzat l’acte de clausura en el que ha participat Juan Antonio Caballero Defez, President de la Cave-Cova que ha lliurat els certificats als assistents; aquesta primera escola obri les portes a poder sol·licitar mes jornades de formació per als components de les entitats veïnals, ací a la ciutat d’Alcoi.

Sobre l'autor